sobota, 27 kwietnia, 2024

V Gala Osiągnięć Szkolnych 2015 r

[Scenariusz – fr.]:
Witamy Państwa na V Gali Osiągnięć Szkolnych. Dzisiejsze spotkanie związane jest z uhonorowaniem wyjątkowych uczniów i osób dorosłych wspomagających tworzenie wizerunku naszego gimnazjum. Już po raz piąty uczniom klas trzecich i osobom dorosłym związanym z naszym gimnazjum wręczana będzie Statuetka Kopernika – statuetka z wizerunkiem naszego patrona. Jest ona znakiem uznania dla najlepszych z najlepszych,  tych, którzy w różny sposób tworzą w społeczności naszego miasta dobre imię naszej szkoły. Jest symbolem najlepszych cech charakteru, ambicji, sumienności w wykonywaniu obowiązków, jest  wyróżnieniem najwyższej rangi i nawiązuje do niepodważalnych osiągnięć patrona szkoły. Dzisiejszą galę prowadzą dla Państwa: Karolina Wiatrowska – KubickaLeszek Seregiet.

Zapraszamy do obejrzenia występu teatrzyku szkolnego „Babeczki z rodzynkami” pod kierunkiem pani Jolanty Michalewskiej. Młodzież przedstawi sztukę o uzależnieniach pt. „Misja specjalna”.

Kończący się rok szkolny był szczególnie obfity w wydarzenia muzyczne. Jednym z nich był Wojewódzki Konkurs Piosenki Turystycznej, w którym nasza uczennica Wiktoria Suszek zajęła II miejsce, śpiewając utwór z repertuaru  grupy SDM  –  ,,Opadły mgły, wstaje nowy dzień”.

Czy znajdzie się jeszcze ktoś na sali, kto uważa, że dzisiejsza młodzież jest pozbawiona wrażliwości i różnorakich talentów?  Zapraszamy do obejrzenia układu choreograficznego dziewcząt z klas III – pod kierunkiem Aurelii Waruszewskiej

Patrycja Junkier  w piosence z filmu ,,Hobbit” – ,,I see fire”.

Szymon Oleksów reprezentował nasze gimnazjum i miasto w XXXIX Wojewódzkim Konkursie Krasomówczym Młodzieży Szkolnej im. Marii Zientary-Malewskiej dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu powiatu iławskiego. Szymon Oleksów zajął I miejsce wśród gimnazjalistów. Na konkursie uczeń klasy III d „Kopernika” zaprezentował tekst „Iława – moja mała ojczyzna”.

Zanim wręczymy Statuetki Kopernika naszym uczniom, kończącym klasę III, wręczymy dyplomy  „Za szczególne osiągnięcia i postawę kreującą pozytywny wizerunek szkoły”. O wręczenie wyróżnień prosimy panią dyrektor Aleksandrę Skubij i burmistrza miasta – pana Adama Żylińskiego.

DYPLOMY „ZA SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA I POSTAWĘ KREUJĄCĄ POZYTYWNY WIZERUNEK SZKOŁY” – UCZNIOWIE otrzymują: 

1. Milena Kozłowska III a
2. Piotr Janowicz III b
3. Jurkiewicz Artur III b
4. Karolina Fafińska III d
5. Aleksandra Karwat III d
6. Klaudia Strużyńska III d
7. Jan Ostrowski III e
8. Zuzanna Makowska III f
9. Daria Zaraś III f
10. Adrianna Kubach III b
11. Beata Czaplińska III b
12. Dominika Paczkowska III c
13. Natalia Jabłońska III c
14. Paweł Apanowicz III f

DYPLOMY „ZA SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA I POSTAWĘ KREUJĄCĄ POZYTYWNY WIZERUNEK SZKOŁY” – NAUCZYCIELE

1. Beata Kamińska
2. Ewa Motylińska
3. Wojciech Kopczyński
4. Beata Niksa
5. Małgorzata Kłodawska
6. Danuta Kordalska
7. Krystyna Rzepka
8. Bożena Paczkowska
9. Dominika Kasprowicz

DYPLOMY „ZA SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA I POSTAWĘ KREUJĄCĄ POZYTYWNY WIZERUNEK SZKOŁY” – RODZICE UCZNIÓW

1. Monika Raźniewska
2. Zbigniew Zieliński
3. Marta Ułanowska
4. Edyta i Dawid Jaworscy
5. Bogusław Kiejnowski
6. Monika Przybyła
7. Magdalena Grzybowska
8. Wioletta Karwat
9. Jolanta Michalewska
10. Iwona i Andrzej Kurowscy
11. Lucyna Augustyniak
12. Ewa Jackowska
13. Bożena Jarlińska
14.  Danuta Kołatka
15. Zbigniew Janiszek
16. Jerzy i Agnieszka Janiszewscy
17. Remigiusz Zakrzewski

DYPLOMY „ZA SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA I POSTAWĘ KREUJĄCĄ POZYTYWNY WIZERUNEK SZKOŁY” – DOROŚLI 

1. Izabela Klonowska – dyrektor ZS im. Konstytucji 3 Maja
2. Mirosław Mazur – Cech Rzemiosł Różnych
3. Krzysztof Panfil – Ośrodek Psychoedukacji
4. Maciej Jasiński – komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
5. Krzysztof Konert – komendant Policji
6. Magdalena Woś – komendant Straży Miejskiej

Występy: Uczennice klasy IId Patrycja Junkier i Julia Kempska zaprezentują utwór   na fletach „Shalon” , Paula Rudzińska „Set fire to the rain” (Adele).

STATUETKA KOPERNIKA 2015

Nadeszła wielka chwila dzisiejszej uroczystości. Teraz nastąpi moment wręczenia Statuetek Kopernika po raz piąty w naszej szkole. Statuetki są przyznawane uczniom, kończącym trzyletnią naukę w naszym gimnazjum i osobom dorosłym za kształtowanie pozytywnego wizerunku szkoły w środowisku. Zapraszamy na scenę panią dyrektor Aleksandrę Skubij i pana burmistrza Iławy Adama Żylińskiego.

Młodzież – Nazwiska uczniów – Statuetki:

1. Mateusz Zieliński III a
2. Monika Kwiatkowska III b
3. Paula Rudzińska III b
4. Natalia Michalewska III d
5. Szymon Oleksów III d
6. Marcin Jasiukowicz III f
7. Zuzanna Tyc III c
8. Anna Kołatka III e
9. Michał Jarliński III e
10. Adrian Jackowski III e

STATUETKA KOPERNIKA – OSOBY DOROSŁE:

Są takie osoby w naszej społeczności, dzięki którym wizerunek naszej szkoły daje nam powody do dumy. Pragniemy Im dziś za to, co dla naszego gimnazjum robiły, uroczyście podziękować.

1. Aurelia Waruszewska – bardzo aktywna nauczycielka, uczestniczy w zawodach sportowych lokalnych i krajowych, zaangażowana, z ogromnym autorytetem, pracowita, uczniowie odnoszą sukcesy w pływaniu, biegach przełajowych, w sportach zespołowych (siatkówka), organizatorka Dnia Sportu 2015;

2. Iwona Makowska – pedagog szkolny z wyjątkową empatią, bardzo pracowita, oddana uczniom i ich problemom, opracowała wiele badań indywidualnych i zbiorowych w szkole, prezentując wyniki na radach pedagogicznych, znana z udzielania pomocy pedagogicznej z prawie wszystkich przedmiotów;

3. Andrzej Biernacki – bardzo zaangażowany, przyjaciel uczniów i uczennic zainteresowanych piłką nożną, poświęcający czas prywatny na wspólne pobyty na orlikach, coroczne sukcesy na szczeblu powiatowym;

3. Iwona Płoska – przewodnicząca Rady Rodziców, bardzo zaangażowana, kreatywna, pracowita, współorganizatorka festynów rodzinnych;

4. Helena Jasiukowicz – sekretarz Rady Rodziców, oddana szkole, o wyjątkowej charyzmie, współorganizatorka festynów,  taktowna, wysoka kultura osobista, bardzo społeczna i pracowita;

5. Maria i Maciej Marciniakowie – rodzice oddani szkole, bardzo chętni do współpracy, zaangażowani, widoczni podczas festynów i uroczystości szkolnych;

6. Teresa Oleksów – rodzic bardzo zaangażowany podczas festynów rodzinnych, wyjątkowo oddana szkole, uczynna;

7. Stanisław Michalewski – prezes Firmy „Mistra” – ile razy czegoś nam potrzeba, ostatnią „deską ratunku” jest pan Stanisław; potrafi wyczarować fioletową taczkę na święto szkoły, zaangażować swoich pracowników do remontu auli, czy choćby przywieźć tak potrzebne do dekoracji listewki;

8. „Wiemaryb sc.” – Marek Robaczewski, Wiesław Podliński – panowie, na których zawsze możemy liczyć, przyjaciele szkoły, m.in. wspomagający nasze starania o pozyskanie dodatkowych środków na remonty szkoły.

Tradycyjnie już dodatkowe wyróżnienia za wysokie wyniki w nauce dla uczniów z gminy Iława ufundował wójt gminy Iława, Pan Krzysztof Harmaciński. Zapraszamy na scenę Pana Wójta oraz: młodzież:  z gminy Iława:

1. Monika Kwiatkowska
2. Jan Ostrowski
3. Dominik Chylo

Gratulujemy wszystkim wyróżnionym. Po ogromnych emocjach zapraszamy Państwa na mini koncert w wykonaniu uczniów z naszej szkoły. Koncert ten dedykowany jest wszystkim gościom: burmistrzom Iławy, wójtowi gminy Iława, pracownikom miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli. Niech to będzie nasze skromne podziękowanie za całoroczną pracę na rzecz naszej szkoły.

Dziękujemy bliskim nam przedsiębiorcom – sponsorom i przyjaciołom naszego gimnazjum. Nie wolno nam zapomnieć o naszych przemiłych paniach kucharkach, które jak co roku uprzyjemniają nam tę część spotkania przygotowując te przepyszne, pachnące dania. Dziękujemy!

Nasze solistki zaprezentują się w utworach:

1. Marta Kroplewska  w piosence Mroza – ,,Jak nie my to kto”, ewentualnie ,,Zawsze tam gdzie Ty”

2. Paulina Ostrowska w piosence Mateusza Mijala – ,,Za to co mam”

3. Magdalena Stramska natomiast wystąpi z podkładem muzycznym w piosence „O mnie się nie martw” 

4. Paula Rudzińska – „Niech mówią, że to nie jest miłość” (Rubik)

4. Cały zespół – piosenka „Mamma mia”.

Dziękujemy zespołowi i wykonawcom.

Szanowni Państwo. Starym zwyczajem przekazujemy teraz mikrofon w Państwa ręce. Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby zabrać głos. Mamy nadzieję, że dzisiejszą uroczystością zdołaliśmy wprowadzić Państwa w znakomity nastrój. Aby taki utrzymać – zapraszamy wszystkich obecnych (gości, pracowników, rodziców i uczniów) na poczęstunek przygotowany przez nasze panie kucharki z produktów od sponsorów.