
Drodzy rodzice i opiekunowie
Informujemy, że trzy iławskie szkoły podstawowe dysponują jeszcze wolnymi miejscami dla kandydatów do klas pierwszych. Są to:
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Iławie
- Szkoła Podstawowa nr 4 im. Polskich Podróżników w Iławie
- Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Iławie
Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w rekrutacji uzupełniającej do tych placówek.
Procedura składania zgłoszeń do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły oraz wniosków w uzupełniającym postępowaniu rekrutacyjnym na wolne miejsca w iławskich szkołach podstawowych rozpocznie się 2 czerwca 2025 r. o godz. 9:00, a skończy 6 czerwca 2025 r. o godz. 15:00. Odpowiednie formularze dostępne będą na stronie internetowej https://nabordoprzedszkola.pl/iława/?typ=SZKOŁA.
Żeby zarejestrować się w systemie rodzic lub opiekun prawny będzie musiał posiadać adres e-mail oraz znać numer PESEL zgłaszanego dziecka.
W procesie zgłaszania i rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których odpowiedni formularz zostanie:
- wypełniony w wersji elektronicznej,
- wydrukowany,
- podpisany przez obojga rodziców/opiekunów prawnych,
- dostarczony do szkoły pierwszego wyboru.
Takie zgłoszenia oraz wnioski będą automatycznie rejestrowane w systemie rekrutacyjnym. Do wniosku dołącza się odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie wyszczególnionych kryteriów. Ich skan można będzie załączyć w momencie wypełniania wniosku. Oryginały dokumentów należy okazać w szkole pierwszego wyboru.
W sytuacji braku możliwości dostępu do systemu rekrutacyjnego oraz wydrukowania wniosku, szkoła stworzy możliwość dopełnienia formalności w siedzibie placówki.
Kolejność składania wniosków nie ma żadnego wpływu na wyniki rekrutacji.
W razie pytań prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły pierwszego wyboru.
W przypadku problemów związanych ze złożeniem wniosku, prosimy o kontakt mailowy support@nabordoprzedszkola.pl
Harmonogram czynności w postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2025/2026 do szkół podstawowych, dla których Gmina Miejska Iława jest organem prowadzącym:
- Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym: 02.06.2025 r. – 06.06.2025 r.
- Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej przez komisję rekrutacyjną w postępowaniu uzupełniającym: 11.06.2025 r. – 12.06.2025 r.
- Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym: 13.06.2025 r.
- Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym: 16.06.2025 r. do godz. 15:00.
Do klasy IV sportowej
Procedura składania wniosków do oddziałów sportowych w klasach czwartych publicznych szkół podstawowych rozpocznie się 2 czerwca 2025 r. o godz. 9:00, a skończy 6 czerwca 2025 r. o godz. 15:00. Odpowiednie formularze dostępne będą w poszczególnych placówkach.
W procesie rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których odpowiedni formularz zostanie:
• wypełniony w wersji papierowej,
• podpisany przez obojga rodziców/opiekunów prawnych,
• dostarczony do sekretariatu szkoły.
Do wniosków do oddziałów sportowych należy załączyć orzeczenie lekarskie wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej potwierdzające stan zdrowia dziecka umożliwiający podjęcie nauki w tym oddziale zgodnie z art. 137 ust. 1 pkt 1 Prawa oświatowego.
Kolejność składania wniosków nie ma żadnego wpływu na wyniki rekrutacji.
Harmonogram czynności w postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2025/2026 do oddziałów sportowych w klasach czwartych publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Miejska Iława jest organem prowadzącym
1.Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziałów sportowych w klasach czwartych publicznych szkół podstawowych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów naboru: 02.06.2025 r. – 06.06.2025 r.
2.Przeprowadzenie prób sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do oddziałów sportowych w klasach czwartych publicznych szkół podstawowych (dzień i godzinę przeprowadzenia sprawdzianu określą dyrektorzy poszczególnych szkół z oddziałami sportowymi i przekażą do wiadomości publicznej): 09.06.2025 r. – 13.06.2025 r. https://www.sp1.ilawa.pl/rekrutacja-2/
3.Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej: 16.06.2025 r.
4.Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.: 17.06.2025 r.
5.Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych: 18.06.2025 r. do godz. 15:00.
/SP1/