Członkowie SKTK TRAPER zwiedzili Gdańsk

30.11.2019R. członkowie SKTK TRAPER wybrali się na wycieczkę do Gdańska.

O 7:30 spotkaliśmy się na dworcu, z którego pociągiem pojechaliśmy do stolicy województwa pomorskiego. Pierwszym punktem naszej wycieczki było Muzeum II Wojny Światowej, gdzie poznaliśmy wiele ciekawostek i mogliśmy spojrzeć z innej perspektywy na kiedyś okupowaną Polskę. Następnie udaliśmy się do Bazyliki Mariackiej. Po drodze doglądaliśmy inne zabytki miasta – Żurawia nad Motławą, wyspę Spichrzową, kamienice, Neptuna. Kolejnym punktem wyjazdu edukacyjnego było zwiedzanie Dworu Artusa, gdzie zgromadziliśmy dużo wiedzy o powstaniu miasta, dworu i życiu tamtejszych mieszkańców. Potem udaliśmy się pod historyczną bramę  stoczni Gdańskiej, gdzie odczytaliśmy 21 postulatów pracowniczych.

Ostatnim punktem był Dworzec Główny, skąd pociągiem wróciliśmy do Iławy. Podsumowując, wycieczka była  bardzo interesująca i pouczająca.

Poprzedni artykułTolerancja – Przyjaźń
Następny artykułStarszaki czytają – pierwszaki słuchają!